Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ek stem, sonder die anglisismesMense, asseblief! Onthou julle nog die dae toe Afrikaans nog oorspronklik en uniek in sy kreatiewe en verbeelingryke woordeskat was? Deesdae is voel als soos tweederangse direkte translasies (Opsetlik daardie holknyp woord gekies). Komaan, hier is n geleenthied om weer met n bietjie kreativiteit en verbeelding hierdie wonderlikke taal uit te bry en meer kleurfol te maak.
Starter Engine - Knormoer dus Drip Tip - Wolk Tepeltjie, dis die tipe ding waarvan ek praat!
Groetnis!
(N.S. Raindance - Mal Nat Ou...)
(Edit: Dry Hit - Tongbekakking... Net n voorstel..)
So jou channel naam gaan wees: Dampe met Daniel?Ek gaan 'n stukkie papier met al die benamings moet vasplak iewers om dit eg Afrikaans te hou LOL.
Dankie vir al die oorspronklike benamings , sal dit probeer gebruik.
En ja sal 'n tipe van Video Web Joernaal wees
What a coincidence... I'm also trilingual... I try and speak other languages but I sound terribleSo jou channel naam gaan wees: Dampe met Daniel?
(Sorry, I'm very trilingual.. ek kan nie die anglisismes help nie )
So jou channel naam gaan wees: Dampe met Daniel?
(Sorry, I'm very trilingual.. ek kan nie die anglisismes help nie )
Mense, asseblief! Onthou julle nog die dae toe Afrikaans nog oorspronklik en uniek in sy kreatiewe en verbeelingryke woordeskat was? Deesdae is voel als soos tweederangse direkte translasies (Opsetlik daardie holknyp woord gekies). Komaan, hier is n geleenthied om weer met n bietjie kreativiteit en verbeelding hierdie wonderlikke taal uit te bry en meer kleurfol te maak.
Starter Engine - Knormoer dus Drip Tip - Wolk Tepeltjie, dis die tipe ding waarvan ek praat!
Groetnis!
(N.S. Raindance - Mal Nat Ou...)
(Edit: Dry Hit - Tongbekakking... Net n voorstel..)
First video up , nothing much just a quick intro ....
@Daniel ....... below is my contribution to your channel.
driptip - lekpunt
adjustable airflow - verstelbare lugvloei
SS coil - vlekvrye staal spoel
six wraps - ses voue
juice chamber - souskamer
topcap - bo-hoed
threading - skroefdraad
Agreed 100%. Mix it up where necessary, as long as you don't overdo it. Speak like you would normally speak to a person off-camera.Ek stem saam Daniel, min mense praat suiwer Afrikaans of suiwer Engels elk geval. Mix dit up... go with the flow. Doen die channel op 'n manier wat vir jou gemaklik is. You will be surprised how many people will identify with it! All the best brother!
Agreed 100%. Mix it up where necessary, as long as you don't overdo it. Speak like you would normally speak to a person off-camera.
Good luck Daniel!
Ek het toevallig die op die Internet gesien, alhoewel dis nie 'n "channel" nie.
http://dierookershoekie.co.za
Dry Hit - Droë Donder