Huur @Cor hy sal selfs n derde taal ontwilkkelDaar was net een 2 Afrikaanse woorde, Suid Afrikaanse
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huur @Cor hy sal selfs n derde taal ontwilkkelDaar was net een 2 Afrikaanse woorde, Suid Afrikaanse
maar gaan xx% dan nie die res van inhoud ignoreer en net op Afrikaanse artikels fokus... kilp innie bos ?I'm thinking of setting up an Afrikaans Vaping Youtube channel to do some basic reviews etc.
I noticed a lot of Afrikaans vapers in the community , who might enjoy some reviews in their mother tongue ....
Please let me know in the comments what you would like to see , and if you would actually subscribe just like to see what my numbers might be and if worth while ....
Inderdaad ek salHuur @Cor hy sal selfs n derde taal ontwilkkel
Haha dis nie 'n hengel kanaal nie...en ek dink dit sal skreeu snaaks wees om 'n video in net Afrikaans te probeer....sal dalk dit 'n go geeEie afrikaanse verdampings kanaal...... klink goed maar kannie help om te dink dis spul manne wat te veel voggies gedrink het langs die dam en sit en erm......verdamp